
اره دلم میخواست تو ماه مهر بیاد به دیدنم تا بازم توxa0 کوچه های نزدیک خونمون قدم بزنیم دلم میخواست مهر که اومد قلب اونم مثل اون قدیما مهربون بشه. دلم چیزهای عجیبی میخواد این روزها دلم صداشو میخواد که با لحن همیشگیش بهم بگه سلام.. افسوس خواستنی های محالی دارم افسوس. من تو این شهر تو این خیابون که همش خاطراته اونه چیکار کنم. هیچکسو هیچ چیزو حتی قدم زدنو حتی بارونو بدونه اون نمیخوام. هرجا هست خداکنه قلبش مثل قلب من پر از حسرت و تنها نباشه. میدونم یه روز دل اونم تنگ میشه xa0 xa0...
ادامه مطلب