xa0 گفت: هنوز متوجه نیستی حرفهایی که بینمونxa0 ردوبدل میشه رو حتی نباید به ذهنت بیاریxa0 چه برسه به اینکه جایی بنویسی گفت چیزی در مورد من ننویس هیچ جاxa0 حتی فکر هم نکن اون اینارو واسم گفت و من .... من خیلی بی صدا قلبم شکست xa0...