
...
ادامه مطلب
xa0 من عاشق خدایی هستم که بی منت محبت میکنه بی انتظار دوستم داره و بی نیازه از هر دوست داشتنی. وقتی دلم میگیره یه لحظه به خودم میگم گریه نکن تو خدا رو داری . دلتو نشکسته همیشه بهت توجه میکنه پس تنها نیستی. کافیه روبه روش سجده کنی واز ته قلب باهاش حرف بزنی . من به خدای خودم ایمان دارم. دوسش دارمxa0 دوسش دارمxa0 دوسش دارم . دلم از مهر و عشقش پر شده. میدونم یه روزی مثل همیشه موفق میشم . خدای من خدایی هست که از دوسالگی دستم تو دستاشه، و از اون روز هنوز دستمو محکم گرفته .xa0 به خاطر همین همیشه بی نی...
ادامه مطلب