من عاشق خدایی هستم که بی منت محبت میکنه
بی انتظار دوستم داره
و بی نیازه از هر دوست داشتنی.
وقتی دلم میگیره یه لحظه به خودم میگم گریه نکن تو
خدا رو داری . دلتو نشکسته همیشه بهت توجه میکنه
پس تنها نیستی. کافیه روبه روش سجده کنی
واز ته قلب باهاش حرف بزنی .
من به خدای خودم ایمان دارم.
دوسش دارم
دوسش دارم
دوسش دارم . دلم از مهر و عشقش پر شده.
میدونم یه روزی مثل همیشه موفق میشم .
خدای من خدایی هست که از دوسالگی دستم تو دستاشه،
و از اون روز هنوز دستمو محکم گرفته .
به خاطر همین همیشه بی نیاز بودم به هر دستی .
شکرالله.
تنها در انتظار نورم . منجی عالم یه روزی میاد و
دیگه هیچ کودکی اون روز زخمی و گرسنه نیست..
دیدار...
ما را در سایت دیدار دنبال میکنید
برچسب: خدایا بگیر از من, نویسنده: بازدید: 13